Chcete reklamovat zboží, protože dorazilo poškozené, nebo jej vrátit v rámci 14denní lhůty? Může to být nepříjemný a zdlouhavý proces, ale v případě e-shopu KupŽidle.cz nemusíte mít obavy. U nás je vše rychlé, bezproblémové. A co je nejdůležitější: vždy budete mít dokonalý přehledem o tom, v jaké fázi se váš požadavek nachází.

Jak postupovat?

Nepotřebujete žádné faktury nebo účtenky. K úspěšnému vyřízení reklamace nebo vrácení zboží vám postačí pouze e-mailová adresa, na kterou jste objednávku v našem obchodě vytvořili.

Tu zadáte do příslušného pole (Vrácení do 14 dní nebo Reklamace) a následně obdržíte link na svůj e-mail, přes nějž se dostanete do online systému Retino. Další postup už je velmi snadný – na pouhé tři kliky totiž vyřídíte reklamaci či vrácení. Program za vás předvyplní všechna důležitá pole.

Hlavní výhody

  • Nepotřebujete žádné faktury nebo účtenky
  • Stačí pouze email, na který jste objednávku uskutečnili
  • Reklamaci vyřídíte na několik kliknutí
  • Systém vás intuitivně navede a předvyplní důležitá pole
  • Kdykoliv si můžete zkontrolovat, v jaké fázi se vás požadavek nachází

Pokud potřebujete s online reklamačním systémem jakkoli pomoct, kontaktujte nás na tel. čísle 603 384 672.

Nejčastější otázky

Kam a jak vrácené nebo poškozené zboží zaslat?

Po dokončení online reklamačního procesu vás bude kontaktovat náš technik, který se s vámi domluví, jak si zboží převezmeme.

Kdy dostanu peníze za vrácené zboží?

Většinou do 10 dní. Na vašem případu začneme pracovat ihned poté, co obdržíme vrácené zboží.

Potřebuji k vyřízení reklamace nebo vrácení zboží nějaké doklady?

Ne. Stačí vám znát pouze e-mail, na který jste u nás objednávku vytvořili. Online systém Retino za vás vše důležité předvyplní.

Můžu vrátit nebo reklamovat zboží osobně na prodejně?

Ano. Stačí se zastavit do našeho showroomu v Brně na Cejlu (zastávka Tkalcovská), kde vše potřebné rychle vyřešíme.

Jak dlouho reklamace trvá?

Ze zákona máme na její vyřízení 30 dní, ale většinou to stihneme dříve. V případě potřeby se lze domluvit na zapůjčení náhradní židle zdarma v době trvání reklamace.