Přepravní služby, které využíváme:

  • FOFR (větší a objemnější balíky) - 190 Kč / balík.
  • DPD (zpravidla menší a střední balíky) - 180 Kč / balík.
  • TOPTRANS (nábytek, objemné balíky, paletová přeprava) - dle typu zboží.

V případě, že má produkt štítek "doprava zdarma", zaplatíme dopravu po ČR za vás.

Příplatky a výjimky viz níže.

Přepravní služba (balík do 25 kg)

Přepravu zboží k Vám domů zajistí jedna ze společností, jejíž služby využíváme. Doručení zboží za první dveře. SMS a email s informací, kdy přesně Vám zboží dorazí. Cena této služby je 180 až 190 Kč (dle typu zboží). 

Přepravní služba (balík nad 25 kg)

U některých produktů (relaxační křesla, konferenční stolky či jídelní sety) se můžete setkat s termínem přeprava nadměrných balíků. Ve většině případů je cena za přepravu dvojnásobná oproti běžné.

Individuální doprava (nábytek)

Cenu za dopravu vám spočítáme až po objednávce. V košíku se s tímto termínem setkáte převážně u kancelářského nábytku, který je nadrozměrný, velmi křehký, skladá se z většího počtu balíku nebo je u něj potřeba využít paletovou přepravu.

Doprava MAROUK

Nejlepší způsob dopravy, který lze využít pouze v Brně. Zboží Vám doručíme naším autem a dohodneme se s Vámi na přesném času doručení, v případě potřeby doručujeme zboží i ve večerních hodinách. Za příplatek se lze domluvit na montáži židle (250 Kč) nebo vynášce (co patro, to 50 Kč). Odvoz a likvidace staré kancelářské židle je zdarma. Cena naší dopravy je 550 Kč bez ohledu na počet kusů. 

Příplatky a výjimky:

Pakliže máte v košíku více než jeden produkt nebo produkt, který sice váží do 25 kg, ale má více částí, může být cena za přepravu vyšší než výše zmíněných 180 a 190 Kč.
Výjimku tvoří nejrůznější ergonomické doplňky apod. (které mají malé rozměry a přibalíme je zpravidla ke křeslu či židli, kterou objednáváte), dále pak jídelní dřevěné židle, běžné jednací židle a konferenční stohovatelné židle a plastové židle, které balíme po dvou, respektive čtyřech kusech.

Příklad 1: Kupujete 4 plastové stohovatelné nebo konferenční stohovatelné židle, za dopravu zaplatíme jen 190 Kč (1 balík).

Příklad 2: Kupujete 4 jídelní dřevěné židle nebo konferenční nestohovatelné židle, za dopravu zaplatíte 380 Kč (2 balíky).


Pozn:
Pokud si nejste jistí, kolik za dopravu zaplatíte, neváhejte nám zaslat email nebo napsat do online chatu. Obratem Vám informaci sdělíme.

Platba 

Hotově při osobním vyzvednutí.

Platební kartou při osobním vyzvednutí.

Na dobírku společností Fofr s poplatkem 59 Kč (platba hotově při převzetí zboží, nelze platit kartou).

Na dobírku společností DPD s poplatkem 59 Kč (platba kartou nebo hotově).

Platba online

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Doba dodání

Zboží skladem

Produkty, které máme skladem, expedujeme do 48 hodin s dobou dodání do 7 dní. Průměrná doba dodání, jak ukazuje nákupní rádce Heuréka, je u nás 4,5 dne. Pozn: Osobní odběr skladového zboží ve výdejně e-shopu není až na výjimky možný v den objednávky. 

Zboží na zakázku

U zboží, které pro Vás vyrábíme na zakázku, uvádíme orientační termín dodání, protože nejsme schopni odhadnout, nakolik je výroba vytížená. V předvánočním termínu kvůli velkému množství objednávek je třeba počítat s nejzazším termínem dodání.

Zboží na centrálním skladu

Takové zboží má štítek 5 až 7 dní, 7 až 10 dní nebo 10 až 12 dní. Ve většině případů jej budete mít doma do sedmi pracovních dní. 

Rychlá expedice či dodávka

Zboží, které Vám ze skladu výrobce dodáme v rozmezí 4 až 6 dní. Jedná se výhradně o židle prémiových českých značek a jejich předvyrobené populární modely v konkrétní specifikaci bez možnosti je konfigurovat.

Osobní odběr zdarma

Výdejna e-shopu KupŽidle.cz.

Brno, Cejl 677/62a (hned vedle prodejny)

OTEVÍRACÍ DOBA
Pondělí: 9–17 h 
Úterý: 9–17 h
Středa: 9–18 h 
Čtvrtek: 9–17 h
Pátek: 9–16 h

Pozn: Po dohodě se lze domluvit na výdeji zboží mimo otevírací dobu.